חונכות סל שיקום

שירותים פרא רפואיים

מטרת השירות הפרא רפואי: עזרה לאנשים עם מוגבלות מנטלית ושכלית התפתחותית העלולים לסבול ממגוון בעיות בריאותיות וזאת אם בשל מוגבלות פיזית המתלווה למוגבלות השכלית, אם בשל בעיה רפואית הנובעת מן התסמונת בה הם לוקים והן בשל בעיות בריאות המאפיינות את האוכלוסייה המבוגרת. זאת על מנת לשמר ולקדם את בריאותם של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, הם זכאים למגוון טיפולים פרא רפואיים, לפי הצורך.

הצוות:
צוות פיזיותרפיסטים קליניים מוסמכים, מומחים במגוון תחומי העיסוק של המקצוע.
צוות קלינאי תקשורת, בעלי הסמכה וניסיון מקצועי רב בתחום הסיעוד בכלל ובעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת בפרט
צוות מרפאים בעיסוק, בעלי הסמכה וניסיון מקצועי רב בתחום הסיעוד בכלל ובעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת בפרט, מגיע אל בית הלקוח למתן טיפול


השרות כולל:

  • פיזיוטרפיה:
    צוות פיזיותרפיסטים קליניים מוסמכים, מומחים במגוון תחומי העיסוק של המקצוע, תוך התמקדות בשיקום האדם המטופל, במטרה להשיג מקסימום תפקוד שיאפשר שילוב בקהילה תוך בניית תוכנית אימונים המותאמת לצרכיו המיוחדים של כל מטופל. שיפור ולימוד מעברים כגון: שינוי תנוחה במיטה, קימה לישיבה או עמידה, זחילה, הליכה ושיווי משקל במצבים שונים. סיבולת לב-ראיה, שיפור מצב נשימתי שכולל ניקוז, אוורור, הוצאת הפרשות וגמילה מהנשמה מלאכותית. התאמת מכשירים ובניה של סדים על-פי הבעיות התפקודיות של המטופל. אפשרות לסדרת טיפולים בבית המטופל.
    קלינאות תקשורת:

    צוות קלינאי תקשורת, בעלי הסמכה וניסיון מקצועי רב בתחום הסיעוד בכלל ובעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת בפרט, מגיע אל בית הלקוח למתן טיפולשירות קלינאות תקשורת כולל קביעת תוכנית המותאמת לצרכי המטופל בהתחשב מגבלותיו הרפואיות, תוך שימת דגש על שמירת המצב הקיים   והבטחת תפקוד נורמאלי ועצמאי עד כמה שניתן.

    ריפוי בעיסוק:
    צוות מרפאים בעיסוק, בעלי הסמכה וניסיון מקצועי רב בתחום הסיעוד בכלל ובעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת בפרט, מגיע אל בית הלקוח למתן טיפול. שירות הריפוי בעיסוק כולל קביעת תוכנית המותאמת לצרכי המטופל בהתחשב מגבלותיו הרפואיות, תוך שימת דגש על שמירת המצב הקיים והבטחת תפקוד נורמאלי ועצמאי עד כמה שניתן.

 

 

 

לפרטים נוספים: התקשרו אלינו

לרשימת הסניפים מכאן            כתובת ראשית: דרך מנחם בגין 116, תל אביב טלפון  03-7648000

 

 

Circle Of Life – מעגל החיים

או.אר.אס רפואה וקהילה 1-700-706-703